Cadouri de Craciun pentru oameni de afaceri
Craciunul se apropie cu pasi grabiti. Magazinele sunt pline de cadouri si de ornamente specifice acestui sezon. Este vremea impacarii si a daruirii. Este, totodata, timpul listelor lungi de cumparaturi si a alegerii cadourilor pentru cei dragi si nu numai. Cunostintele, angajatii, colegii de munca, persoanele de contact, clientii sau potentialii clienti nu trebuie nici ei uitati de sarbatori. Uneori un gest simplu poate aduce mai multe beneficii decat o lunga negociere, mai ales daca cel care il face adauga si putin suflet.
Pentru a celebra aceasta ocazie aveti de cheltuit, pe langa bani, o cantitate mare de energie si mult timp. Probabil ca pentru unii dintre dumneavoastra administrarea timpului reprezinta o problema si in restul anului, nu numai de sarbatori. Foarte multi au afacerea proprie sau un program de lucru extrem de incarcat si nici chiar in aceasta perioada nu pot renunta la activitatile legate de serviciu. Din fericire pentru acestia exista si alte solutii, unele mult mai simple, pentru punerea in practica a acestora nefiind nevoie decat de un minimum de efort. Una dintre ele o reprezinta crearea unui set de felicitari (business card) elegante. Continutul trebuie sa includa logo-ul firmei la care lucrati si un design atractiv specific sarbatorilor de iarna. Aceste felicitari trebuie printate pe hartie de foarte buna calitate, pentru ca ele reflecta standardul adoptat de firma dvs. Aveti, de asemenea, in vedere si gusturile clientilor dvs.
Craciunul reprezinta cea mai buna ocazie de a prezenta noua oferta de produse si, eventual, promotiile pe care le aveti de sarbatori potentialilor clienti si a celor deja existenti. Aceste informatii pot fi adaugate pe spatele felicitarilor, iar intr-un chenar puteti nota programul firmei si modalitatile de comanda. Creati un design original, personalizat – este o idee mult mai buna decat aceea de a prelua un model deja existent.
Atunci cand creati o felicitare business de Craciun este important sa tineti cont de cateva amanunte. In primul rand informatiile incluse in acest cadou trebuie sa raspunda celor trei intrebari esentiale: Cine? Ce? Unde? "Cine" include numele dvs. si, eventual, functia pe care o detineti. "Ce" va contine informatii legate de profilul firmei la care lucrati sau pe care o reprezentati. Iar "Unde" se refera la datele de contact: numar de telefon, fax, adresa web, e-mail si adresa fizica a firmei.
Inainte de a crea design-ul propriu-zis consultati-va tipograful, asigurandu-va ca v-a urmat intocmai cerintele. Aveti grija ca scrisul sa fie vizibil si usor de citit. Evidentiati grafic informatiile mai importante, pentru o vizibilitate mai buna. Totul trebuie sa fie bine aliniat, iar textul nu trebuie sa depaseasca marginile. Nu folositi mai mult de 2 caractere grafice si mai mult de 3 dimensiuni ale caracterelor. Pastrati uniformitatea. Logo-ul este foarte important si este recomandat sa-l includeti in caseta tipografica, in centrul felicitarii. Adaugati o scurta fraza prin care sa transmiteti destinatarului gandurile dvs. bune. Este recomandat sa nu folositi hartie lucioasa.
Photo: cards-for-christmas.com
Corina Dovinca
InCasa.ro