Cum sa va amenajati biroul de acasa

biroul de acasaDupa un an incarcat de afaceri legate de locuinta dvs sau de locul de munca, de numeroase calcule legate de cumparaturi, cadouri, facturi etc., biroul dvs are cu siguranta nevoie de o imbunatatire pentru noul an. Credeti sau nu, cu cat sunteti mai organizati la inceputul anului cu atat va veti descurca mai bine pe parcurs. Iata cateva sfaturi care va vor ajuta, speram, in organizarea biroului de acasa:

Mai intai de toate trebuie sa intelegeti care este rolul pe care biroul de acasa il joaca la momentul actual si mai apoi sa stabiliti in ce anume doriti sa-l transformati. Pentru unii oameni, a organiza inseamna a face curat, a elimina unele hartii si a clasifica documentele in bibliorafturi. Pentru altii un adevarat sistem de organizare inseamna un software-ul electronic sau aplicatii inteligente de telefon. Alegeti, asadar ceea ce este mai potrivit pentru dvs dupa care veti fi gata sa organizati.

Daca doriti sa nu va mai ridicati de la birou ori de cate ori suna telefonul sau daca locul in care stati in fata monitorului va impiedica sa fiti productiv, optati pentru o organizare vizuala: nu aglomerati spatiul si folositi-l foarte mult pe verticala. Renunatati la orice obiect decorativ, oricat de tentant ar fi sa asezati pe birou o vaza impresionanta sau o colectie de obiecte - aceste detalii vor incarca atat campul vizual cat si suprafata pe care o puteti utiliza. In rest, folositi rafturi suspendate, economisiti spatiul de lucru cat de mult puteti, organizand cu grija accesoriile in sertare si in suporturi speciale. Pentru o si mai buna organizare optati pentru achizitionarea unui panou magnetic pe care sa prindeti in fiecare zi hartiile cu o importanta deosebita sau o tabla pe care sa notati cu creta sau cu marker special evenimentele importante. Daca nu aveti un laptop si folositi un computer aveti grija ca acesta sa fie asezat cat mai aproape de o priza, astfel incat sa evitati sa va impiedicati de cabluri.

Fie ca il utilizati pentru a va rezolva anumite treburi legate de profesia dvs., fie numai pentru a naviga pe Internet sau pentru a va juca, biroului de acasa trebuie sa fie un loc care sa va bucurati atunci cand stati in spatiul alocat acestuia si in care sa puteti fi si productiv atunci cand este cazul. Consultati revistele de decor sau publicatile on-line pentru a va inspira in amenajarea lui. Incercati o culoare noua si indrazneata pe pereti, in scopul de a va activa partea creativa sau achizitionati un scaun de birou care va permita sa va simtiti cu adevarat confortabil in timp ce lucrati la birou. Cateva accesorii de birou noi pot fi potrivite pentru intrarea in Noul An sau poate ca este suficinet numai un calendar 2011, in format mare, pe care sa-l atarnati pe peretele din fata biroului.

Daca in anul care tocmai a trecut v-ati decis sa utilizati calendare electronice in locul sutelor de memento-uri lipicioase, adoptati acest nou stil de viata ca pe un ritual pentru Anul Nou. Daca viata dvs este din ce in ce mai plina si mai ocupata si nu mai aveti timp sa lucrati si la biroul de acasa, incercati sa folositi un telefon inteligent pentru a va organiza afacerile mai rapid, indiferent de locul in care va aflati. Daca intampinati probleme cu organizarea, luati in considerare utilizarea de servicii care va pot ajuta. Exista numeroase astfel de servicii online, care pot organiza chitantele, pot tine evidenta fisierelor electronice sau va pot asista in inlocuirea vechilor obiceiuri cu unele noi, mai potrivite vremurilor in care traim.

Intrarea intr-un Nou An inseamna a invata din anul care a trecut si a schimba lucrurile in bine. Daca biroul dvs. de acasa are nevoie de organizare si infrumusetare, incercati sa aplicati o parte dintre aceste sfaturi. Speram sa va fie de ajutor.

Corina Dovinca
InCasa.ro