Furniture and Interiors Trade Show
In perioada 4-6 decembrie 2008, Bangalore Trade Centre din
Publicul caruia i se adreseaza acest targ poate fi impartit, in principal, in 4 mari categorii:
- publicul specific: arhitecti - membrii ai Institutului Indian al Arhitectilor (Indian Institute of Architects) si membrii ai ARCON (Asia Pacific Institute of Architects) - si design-eri de interior - membrii ai Institutului Indian al Designului Interior (Indian Institute of Interior Design) si ai Institului National al Membrilor reprezentativi in domeniul designului (National Institute of Design Members);
- vanzatori cu amanuntul
- cumparatori finali
- comercianti: importatori, distribuitori
Strategia de marketing a fost gandita in cel mai mic amanunt si ocupa un loc important in politica de organizare a evenimentului: organizatorii vor folosi toate canalele de promovare disponibile pentru a atrage publicul cumparator, pentru a promova cunostintele referitoare la produsele prezente in cadrul targului si pentru a genera recunosterea unor branduri importante pe piata specifica. Strategia presupune, de asemenea, prezentarea produselor in fata cumparatorilor cu suficient de mult timp inainte de desfasurarea evenimentului propriu-zis.
FIT reprezinta ocazia de a interactiona direct cu totalitatea cumparatorilor, existenti sau potentiali, intr-un mediu in care acestia pot vedea, pot atinge, pot simti si pot intelege care sunt beneficiile bunurilor oferite de producatori. De asemenea, se pot dezvolta relatii puternice, producatorii pot afla direct care sunt obiectiile legate de marfa lor si isi pot educa cumparatorii intr-un mod eficient si intr-un mediu benefic. In decursul celor 3 zile, FIT ofera sansa producatorilor de mobila si obiecte de design interior de a dezvolta afaceri profitabile pe termen lung.
Rezervarile, atat pentru bilete, cat si pentru standuri, pot fi facute online, accesand urmatorul site