Trucuri pentru amenajarea spatiului de lucru

birou acasaUn coltisor mic in dormitor sau o incapere intreaga - indiferent cat de mare este spatiul in care suntem nevoiti sa lucram uneori si acasa, acesta trebuie sa fie in primul rand practic si prietenos. Poate ca unii dintre noi nu dispun de o camera special amenajata in acest scop si atunci trebuie sa improvizeze ceva in living, in dormitor sau in camera destinata oaspetilor. Totusi pentru ca zona in care lucram sa nu deranjeze din punct de vedere al spatiului sau din punct de vedere optic avem nevoie de cateva trucuri si modalitati de a-l ascunde intr-un mod elegant.

1. Biroul perfect

Alegerea biroului trebuie gandita foarte bine. In cazul in care nu lucram zi de zi si acasa, ci scriem doar din cand in cand cate o lucrare si nici nu avem prea mult spatiu la dispozitie, indicat este sa cumparam o masuta mai mica, eventual cu mai multe sertare unde sa putem ascunde diversele hartii, documente sau dosare.

2. Scaunul potrivit

Alegerea unui scaun potrivit este de asemenea foarte importanta. Practic, reprezinta piesa de baza a unui spatiu in care lucram. Un scaun bun protejeaza spatele impotriva durerilor si ne ofera confortul de care avem nevoie. Desigur nu trebuie sa uitam nici de design, scaunul trebuie sa se potriveasca totusi intregii ambiante.

3. Depozitarea hartiilor si a necesarului birotic

Rafturile ofera mult loc pentru carti, insa si pentru calculator sau laptop. De asemenea tot aici pot fi asezate si restul “rechizitelor” necesare  si care se regasesc in orice punct de lucru. Langa aceste rafturi se potriveste foarte bine un fotoliu si un corp de iluminat.

4. Iluminatul - un factor important

Pentru a nu ne obosi si imbolnavi cu timpul ochii este foarte important sa acordam o atentie deosebita corpurilor de iluminat din coltisorul nostru in care stam si lucram. Cel mai bine ar fi sa asezam biroul langa fereastra din incapere, lumina naturala fiind de asemenea foarte importanta pe langa cea artificiala.

5. Pastrarea ordinii

Dulapioare special concepute pentru depozitarea actelor si a dosarelor, sisteme cu rafturi si sertare ergonomice sau comode practice - toate aceste modalitati ne ajuta pentru a pastra ordinea si curatenia in spatiul unde lucram, insa si in restul incaperii.

Sursa foto

A.V.
InCasa.ro